Passa al contingut principal

EN BICI SENSE EDAT (i)

A la Residència Ficus hem tingut la gran oportunitat de gaudir del projecte innovador "En bici sense edat". 

Aquesta magnífica iniciativa -El Dret a Sentir el Vent als Cabells- vol retornar la capacitat d'anar amb bicicleta a la gent gran mitjançant un tricicle de transport de persones. 
Des del nostre centre podem afirmar que és un fantàstic projecte, que ha de rebre tot el suport necessari per poder tirar endavant, i així seguir fent disfrutar a la gent gran d'aquesta gran experiència.

Els residents que han pogut participar en aquest projecte encara mostren la seva alegria en recordar la seva experiència. Per això, volem transmetre a tothom que ens llegeixi allò que van sentir.

Experiències dels nostres residents:
Josep Orozco:
"Vam anar a passejar i vam veure La Model, que la vam rodejar. Em va agradar molt i em vaig emocionar una miqueta. Em va recordar quan anava amb bicicleta, que molts cops portava les rodes desinflades! Ho tornaria a repetir.. no m'importa on anar, el que importa és l'estona agradable que passes"
Guadalupe:
"Fui hasta el Paseo de Gracia. Vi La Pedrera y la Casa Batlló, ¡es muy bonita! Si se puede, volvería a repetir"
Flora Mur:
"¡Fue estupendo! Fuimos al Paseo de Gracia donde vi La Pedrera que hacía mucho que no la veía. Todo está muy cambiado. Yo estaba estupenda, ¡cómo si queréis llevarme otra vez! Todos los niños nos decían adiós"
Mercedes Peña:
"Jo hi vaig anar amb un senyor. Vam anar per la zona de Sants i vam rodejar La Model. No m'esperava fer això i em va agradar molt"
Montserrat Pelejà:
"Al principi tenir una mica de nervis.. perquè no estic acostumada a fer aquestes coses. Saludàvem a tothom que passava pel carrer, inclús vam saludar a un gos! Vam riure molt. Vam anar fins a La Model i gairebé vam arribar fins a l'Estació de Sants. Em vaig posar una mica nostàlgica, perquè el trajecte l'havia fet bastants cops passejant... Que canviat està tot!"
Antonia Saboya:
"Em va agradar molt. Sempre m'ha agradat sortir a passejar. Abans sempre anava fins a l'Estació de Sants i tornava a la residència"
Rosa Ambrós:
"Em va agradar molt, perquè vam veure moltes coses. Estava molt canviat. Primer no hi volia anar, em feia por... Vaig pensar perquè havia dit que si... Però després em va agradar, va estar molt bé"
Natividad:
"Lo pasamos muy bien. Pasamos por La Modelo hasta llegar a Sants, luego regresamos a la residencia. No pensaba que a mi edad haría una cosa así. La gente nos miraba.. les sorprendería vernos. Además íbamos tapadas con una mantita y así no tuvimos frío. Si volvieran e hiciera buen tiempo, lo volvería a hacer. Me gustaría ir a la Villa Olímpica"
Lorenza:
"Fui con mi hijo, y la señora que nos llevaba. Pasé un buen rato con mi hijito"
Aquestes només són algunes de les experiències viscudes!! D'aquí a uns dies us en tornarem a explicar de noves. 
Si teniu ganes de conèixer que és això de "En bici sense edat", us deixem el link de la seva pàgina web: https://enbicisenseedat.cat/

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA DIADA

Ahir es va celebrar La Diada de Catalunya. És per aquest motiu que fa uns dies els residents van preparar unes manualitats per tal d'ambientar la residència en aquesta data.  A part de les típiques senyeres, els residents van elaborar unes lletres, a més de pintar uns llargs banderins que van ocupar part del passadís. Aquí us deixem unes fotos, per tal que us feu una idea de com va quedar...

Tots els dimecres gaudim de la gimnàsia esportiva!

Una de les últimes activitats que hem incorporat a la residència és la gimnàsia esportiva . Tots els dimecres a la tarda realitzem aquesta dinàmica on els residents es converteixen en autèntics atletes d'esports com el vóley, el futbol, el bàsquet i les bitlles!  És una activitat que els hi agrada molt, i nosaltres com a treballadors gaudim molt fent-la! En aquest vídeo podeu veure (en càmera ràpida) tot l'exercici que fem mentre practiquem el vóley!!!! 

EL NOSTRE DIA A DIA

En el dia a dia de la residència fem activitats diverses per als residents que vulguin assistir-hi. Per exemple, avui dimecres al matí, els residents han disfrutat de la gimnàstica i del taller de cant!