Passa al contingut principal

EN BICI SENSE EDAT (ii)

Avui els nostres residents ens han seguit explicant la seva experiència viscuda amb la iniciativa viscuda la setmana passada "En bici sense edat". Com ahir, tots els residents quan ho explicaven, recordaven la sortida amb un somriure a la cara!
Dolores García:
"Fui con Montserrat y me gustó mucho. Nos atendieron estupendamente. Fuimos hasta la estación de Sants. Durante el trayecto nos pusimos a cantar y a saludar a la gente, incluso saludamos a un perro. Me encontré también a gente conocida. Si se pudiera me gustaría repetir e ir hasta la Plaça de les Glòries"

Mª Angeles Vilariño:
"¡Espectacular! Fuimos hasta llegar a la Estación de Sants. Nos lo pasamos de coña. ¡Quiero ir otra vez!"

Romi:
"De primera! Vam veure tot el que han fet nou per les bicis (carril bici). Vaig disfrutar com una tonta. El noi era molt agradable i era del mateix poble que la Maria! No m'imaginava passar-ho tan bé, és una cosa molt maca. Quan vaig arribar plorava de l'emoció"

Teresa Farell:
"Va ser molt maco, fantàstic! Vaig anar-hi amb l'Anna. Vam veure el Mercat del Ninot i després vam anar cap al Passeig de Gràcia. Vam veure el Teatre Coliseum que és fantàstic. La ruta va ser molt maca i la noia era molt simpàtica, a veure si tornen. Tota la gent ens mirava"


Maria Badia:
"Jo també vaig anar amb la bicicleta, vam ser de les primeres! Em va fer il·lusió. El noi que ens va portar era de Bellcaire d'Urgell, el meu poble!! Vaig estar molt contenta, si es pogués, hi tornaria. A més, si estés més a prop demanaria anar al meu poble!"

Dolors Trigueros:
"Molt bé! Si ho tornen a fer seré la primera a apuntar-me. M'agradaria anar a la Barceloneta. La noia era molt simpàtica, vam anar cap a Sants, passant per la presó i el Mercat del Ninot. Em va passar molt de pressa l'estona. M'agradava saludar a la gent, i ells ens tornaven la salutació. El meu fill va estar molt content que fes aquesta sortida".


Després d'haver vist les cares dels residents i d'escoltar com havien gaudit d'aquesta experiència, només us podem donar les gràcies i esperar tornar-nos a veure!!! 

--> https://enbicisenseedat.cat/



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA DIADA

Ahir es va celebrar La Diada de Catalunya. És per aquest motiu que fa uns dies els residents van preparar unes manualitats per tal d'ambientar la residència en aquesta data.  A part de les típiques senyeres, els residents van elaborar unes lletres, a més de pintar uns llargs banderins que van ocupar part del passadís. Aquí us deixem unes fotos, per tal que us feu una idea de com va quedar...

Tots els dimecres gaudim de la gimnàsia esportiva!

Una de les últimes activitats que hem incorporat a la residència és la gimnàsia esportiva . Tots els dimecres a la tarda realitzem aquesta dinàmica on els residents es converteixen en autèntics atletes d'esports com el vóley, el futbol, el bàsquet i les bitlles!  És una activitat que els hi agrada molt, i nosaltres com a treballadors gaudim molt fent-la! En aquest vídeo podeu veure (en càmera ràpida) tot l'exercici que fem mentre practiquem el vóley!!!! 

EL NOSTRE DIA A DIA

En el dia a dia de la residència fem activitats diverses per als residents que vulguin assistir-hi. Per exemple, avui dimecres al matí, els residents han disfrutat de la gimnàstica i del taller de cant!