Passa al contingut principal

OLIMPÍADES FICUS - DIA 3

Ahir dimecres vam gaudir del tercer dia olímpic aquí a la Residència Ficus.

Vam començar la tercera jornada amb una activitat sensorial, els sentits. En aquest cas, els nostres residents havien d'endevinar què era allò que tocaven o menjaven. Tot seguit, havien de reconèixer alguns himnes nacionals, tot donant algunes pistes. La Júlia Rel es va emportar novament una victòria aconseguint un total de 28 punts!! 

A la tarda vam seguir amb les olimpíades. Després d'haver berenat i haver agafat energia, els residents van participar en la darrera activitat del dia, la petanca. En aquest cas, la victòria se la va emportar la Vicenta Martorell sent l'única que va aconseguir la màxima puntuació, 45 punts!!, tocant els 3 cops la pilota central.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Taller de Manualitats: Fem petardos de Sant Joan!

En aquests dies la residència, s'està preparant per a la gran festa que celebrarem per a la Revetlla de Sant Joan la propera setmana. Hem aprofitat per fer motius decoratius, un d'ells són aquests petards tan monos que han fet els nostres residents. El millor és que no tenen pòlvora així que no haurem d'esperar a que esclatin i es destrossin!

BINGO

El Bingo és una de les activitats d'oci estrella de la residència. Aquesta activitat aporta diversos beneficis pels nostres residents. Promou habilitats cognitives i la coordinació ocular, augmenta la memòria, ajuda a la malaltia d'Alzheimer i Demencia, ja que promou la memòria i la concentració. En general el Bingo ajuda a les persones a activar el seu estat anímic de felicitat i promou la relaxació, aixícom la prevenció de l'estrès i la depressió. Jugar al bingo brinda els millors beneficis per promoure la salut mental i millorar les habilitats de memòria.  I sobre tot ens ho passem súper bé i els guanyadors reben un premi!!!

ANIVERSARIS JUNY I JULIOL

Ahir a la tarda a la residència vam celebrar els aniversaris de tots aquells residents que van fer anys durant el mes de juny com també al mes de juliol. En aquesta ocasió, van fer un total de 1952 anys ! Els desitgem a tots ells un feliç aniversari! A continuació us ensenyem algunes de les fotos d'ahir, on vam tenir pastís, música, i pels més animats, ball! Aquí podeu veure el moment del pastís amb algunes de les residents que feien anys... Després del pastís la festa va continuar...     Per acabar us deixem aquest vídeo fotogràfic de la festa d'ahir!