Passa al contingut principal

Cap a la Barceloneta!

Farà uns dies, vam decidir anar amb alguns residents d'excursió a la Platja de la Barceloneta!! Aquesta sortida ha estat possible gràcies als diners que vam aconseguir a la Paradeta de Sant Jordi.. Des d'aquí us volem donar les gràcies a totes les persones que vau col·laborar :)

El dia va començar agafant o bé el taxi, o bé l'autobús! Tots els residents que van anar a aquesta excursió es mostraven entusiasmats per arribar a la Platja de la Barceloneta, on alguns d'ells havien viscut per la zona, o d'altres feia molts anys que no l'havien vist!

Un cop vam arribar al destí vam estar pel passeig marítim recordant temps passats o únicament contemplant la platja.. Com podeu veure hi vam anar tota una colla! :)

Després d'estar una estona passejant per la zona de la platja, vam anar a prendre alguna cosa per recuperar forces. Qui va voler es va prendre un refresc, un cafè, o allò que li va venir més de gust. A més també vam picar per acompanyar algunes patates per acabar d'arrodonir l'aperitiu!

Arribats al migdia vam haver de tornar cap a la residència, que ja ens esperàvem per començar a dinar.. De camí a aquesta vam veure alguns dels llocs típics de Barcelona, com l'estàtua de Colon o el Mercat de Sant Antoni.

Després d'aquesta fantàstica experiència, molts d'ells ja estan esperant fer la següent.. doncs sortir a fer alguna excursió és una activitat que sempre els hi ve de gust!!

La pròxima sortida serà aquest dijous 13 de juny! Aquest cop, com ja és habitual cada any, anirem a la Fira Gran de Barcelona, la qual és un saló destinat a les persones grans. Per si esteu interessats, aquesta Fira comença avui dia 12 i acaba el dissabte dia 15! Per més informació podeu consultar la seva pàgina web: https://firagran.com/es/

Entrades populars d'aquest blog

LA DIADA

Ahir es va celebrar La Diada de Catalunya. És per aquest motiu que fa uns dies els residents van preparar unes manualitats per tal d'ambientar la residència en aquesta data.  A part de les típiques senyeres, els residents van elaborar unes lletres, a més de pintar uns llargs banderins que van ocupar part del passadís. Aquí us deixem unes fotos, per tal que us feu una idea de com va quedar...

Tots els dimecres gaudim de la gimnàsia esportiva!

Una de les últimes activitats que hem incorporat a la residència és la gimnàsia esportiva . Tots els dimecres a la tarda realitzem aquesta dinàmica on els residents es converteixen en autèntics atletes d'esports com el vóley, el futbol, el bàsquet i les bitlles!  És una activitat que els hi agrada molt, i nosaltres com a treballadors gaudim molt fent-la! En aquest vídeo podeu veure (en càmera ràpida) tot l'exercici que fem mentre practiquem el vóley!!!!

EL NOSTRE DIA A DIA

En el dia a dia de la residència fem activitats diverses per als residents que vulguin assistir-hi. Per exemple, avui dimecres al matí, els residents han disfrutat de la gimnàstica i del taller de cant!