Passa al contingut principal
ESTRENEM ACTIVITAT!!
TERÀPIA AMB GOSSOS

En dos grups d'unes deu persones es van presentar els dos gossos i en un primer moment van dur a terme estimulació sensorial amb cada resident on vam poder observar com afloraven diverses emocions i records.




Després del primer contacte van realitzar diverses proves on també interactuaven el resident i l'animal, com per exemple: pentinar el gos, posar-li un mocador al coll i donar-li un premi al gos. Vam riure molt i va estar molt divertit!!




Després van anar fer un grup amb els residents amb demencies més avançades, on vem pogué observar reaccions molt emotives en residents que quasi ja no parlen. El contacte amb el gos va fer reviure emocions passades.













Esperem noves experiències amb aquests nous amics de la Residencia Ficus!.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Taller de Manualitats: Fem petardos de Sant Joan!

En aquests dies la residència, s'està preparant per a la gran festa que celebrarem per a la Revetlla de Sant Joan la propera setmana. Hem aprofitat per fer motius decoratius, un d'ells són aquests petards tan monos que han fet els nostres residents. El millor és que no tenen pòlvora així que no haurem d'esperar a que esclatin i es destrossin!

25 ANIVERSARI HOTEL RESIDÈNCIA FICUS

El passat 1 de juny vam fer 25 anys com a residència de la tercera edat. A causa de la pandèmia no vam poder celebrar-ho com ens hagués agradat. Teníem pensat fer actuacions com cada any per part dels professionals, balls per als residents i un pica-pica però degut al COVID19 ens hem vist obligats a celebrar-ho el pròxim any. Tot i així, ho vam celebrar a la nostra manera amb un photocall on a continuació ús deixem un parell de fotografies.  Esperem poder fer un 25+1 el pròxim any!!!!

ESTEM DE TORNADA!!

 Hola!! Estem de tornada per aquest canal comunicatiu. Recordar que tenim el compte d'Instagram operatiu però no per això deixarem d'actualitzar el BLOG.  Ús pengem un popurri d'activitats que fem diàriament al centre perquè tot i la Pandèmia no hem deixat mai de fer feina. Ens em adaptat i ara estem sectoritzats per plantes.  Seguim fent activitats d'estimulació cognitiva, de Montessori, Reminiscència, El Bingo, Cinema entre d'altres.