Passa al contingut principal

OLIMPIADES FICUS 2014

          Enguany hem celebrat les II Olimpiades Ficus 2014, la movilització dels residents que els ha motivat a sumar punts i  participar prova rere prova durant tota la setmana del 14 al 18 de juliol.
          Hi hagut proves de tots els colors! habilitat, memòria, sensitives, de cultura general i esport i fins i tot algun participant ens va regalar una petita actuació musical espontània!
          Però el que més podem destacar és la il·lusió per participar, l'entrega i la implicació i inclús la lleialtat a les normes i l'esperit d'esportivitat. Ho hem gaudit molt i l'any vinent esperem repetir la bona experiència!





                                         
















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Taller de Manualitats: Fem petardos de Sant Joan!

En aquests dies la residència, s'està preparant per a la gran festa que celebrarem per a la Revetlla de Sant Joan la propera setmana. Hem aprofitat per fer motius decoratius, un d'ells són aquests petards tan monos que han fet els nostres residents. El millor és que no tenen pòlvora així que no haurem d'esperar a que esclatin i es destrossin!

25 ANIVERSARI HOTEL RESIDÈNCIA FICUS

El passat 1 de juny vam fer 25 anys com a residència de la tercera edat. A causa de la pandèmia no vam poder celebrar-ho com ens hagués agradat. Teníem pensat fer actuacions com cada any per part dels professionals, balls per als residents i un pica-pica però degut al COVID19 ens hem vist obligats a celebrar-ho el pròxim any. Tot i així, ho vam celebrar a la nostra manera amb un photocall on a continuació ús deixem un parell de fotografies.  Esperem poder fer un 25+1 el pròxim any!!!!

ESTEM DE TORNADA!!

 Hola!! Estem de tornada per aquest canal comunicatiu. Recordar que tenim el compte d'Instagram operatiu però no per això deixarem d'actualitzar el BLOG.  Ús pengem un popurri d'activitats que fem diàriament al centre perquè tot i la Pandèmia no hem deixat mai de fer feina. Ens em adaptat i ara estem sectoritzats per plantes.  Seguim fent activitats d'estimulació cognitiva, de Montessori, Reminiscència, El Bingo, Cinema entre d'altres.