Passa al contingut principal

PHICUS STAFF SHOW NÚMERO 4!!!

Un any més hem tingut el plaer d'organitzar, el show més important de la residència Ficus. Els treballadors i col.laboradors portem setmanes trencant-nos el cap, assajant i organitzant una vegada més aquesta actuació!
Hem tingut de tot, cançons pels més romàntics, amb la Mari Trini, Albano i Romina o Il Divo. D'altra banda pels més animats han actuat Lola Flores, Maria del Monte o Celia Cruz! Altres ens han demostrat l'art de ballar amb la  Rafaella Carra o la Rocío Dúrcal. La innocència va venir donada amb la Marisol i su tema "Tengo el Corazón contento". El més important és que la gent ha gaudit i s'ha emocionat, així que el nostre esforç ha valgut la pena. L'any que ve esperem superar-nos com sempre, i tornar a depositar il.lusió en els nostres espectadors! Us enviem una gran abraçada i us desitjem Bon Nadal 2014!!!

Salutacions!



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Taller de Manualitats: Fem petardos de Sant Joan!

En aquests dies la residència, s'està preparant per a la gran festa que celebrarem per a la Revetlla de Sant Joan la propera setmana. Hem aprofitat per fer motius decoratius, un d'ells són aquests petards tan monos que han fet els nostres residents. El millor és que no tenen pòlvora així que no haurem d'esperar a que esclatin i es destrossin!

25 ANIVERSARI HOTEL RESIDÈNCIA FICUS

El passat 1 de juny vam fer 25 anys com a residència de la tercera edat. A causa de la pandèmia no vam poder celebrar-ho com ens hagués agradat. Teníem pensat fer actuacions com cada any per part dels professionals, balls per als residents i un pica-pica però degut al COVID19 ens hem vist obligats a celebrar-ho el pròxim any. Tot i així, ho vam celebrar a la nostra manera amb un photocall on a continuació ús deixem un parell de fotografies.  Esperem poder fer un 25+1 el pròxim any!!!!

ESTEM DE TORNADA!!

 Hola!! Estem de tornada per aquest canal comunicatiu. Recordar que tenim el compte d'Instagram operatiu però no per això deixarem d'actualitzar el BLOG.  Ús pengem un popurri d'activitats que fem diàriament al centre perquè tot i la Pandèmia no hem deixat mai de fer feina. Ens em adaptat i ara estem sectoritzats per plantes.  Seguim fent activitats d'estimulació cognitiva, de Montessori, Reminiscència, El Bingo, Cinema entre d'altres.