Passa al contingut principal

ESTEM DE CELEBRACIÓ!

Aquesta última setmana de maig, a la Residència Ficus hem tingut doble celebració!!! 

Ahir dijous vam celebrar els aniversaris d'aquells residents que van fer anys durant el mes d'abril i el mes de maig! Tots ells van fer un total de 1.953 anys! Des d'aquí els hi tornem a desitjar un feliç aniversari i que en puguem celebrar molts més junts! :)

Tot i això, els residents no eren els únics que es feien grans.. Doncs, la Residència Ficus també estava de celebració fent 24 anys!! 

Al matí vam preparar una activitat especial relacionada amb l'aniversari de la residència. Vam fer un concurs per veure qui era el resident o residents que en sabien més sobre aquesta..! Les persones que van obtenir més punts van ser la Teresa Palomas i l'Ana Mª Palacio unes veteranes de la residència, i també la Dolors Trigueros. A totes elles se'ls hi va donar un petit obsequi.. una bosseta amb caramels! Si voleu saber qui són... busqueu entre les fotos 3 senyores amb la seva bossa de caramels ;)

Durant aquest concurs vam descobrir que la Mercè Birba és la senyora que porta més anys a la residència, que l'Adoración Hernandez és la senyora més gran, que alguns residents encara s'han d'aprendre alguns noms dels treballadors.... ;), que la Míriam Toro és la senyora més jove de la residència, que la Juana Gabilondo és l'única que ens pot parlar amb esukera, i moltes coses més!

A la tarda, el dia festiu va seguir! En aquest cas vam celebrar els aniversaris dels residents i també de la mateixa residència. Vam tenir pastís, on alguns dels que feien anys van demanar un desig i tot seguit van bufar les espelmes! Un cop tots vam haver berenat, vam poder gaudir d'una tarda amb música i ball!! 

A les fotos no es veu el pastís... però la prova que afirma que sí que n'hi va haver, la veiem a la foto de la Juani... :) 






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

BINGO

El Bingo és una de les activitats d'oci estrella de la residència. Aquesta activitat aporta diversos beneficis pels nostres residents. Promou habilitats cognitives i la coordinació ocular, augmenta la memòria, ajuda a la malaltia d'Alzheimer i Demencia, ja que promou la memòria i la concentració. En general el Bingo ajuda a les persones a activar el seu estat anímic de felicitat i promou la relaxació, aixícom la prevenció de l'estrès i la depressió. Jugar al bingo brinda els millors beneficis per promoure la salut mental i millorar les habilitats de memòria.  I sobre tot ens ho passem súper bé i els guanyadors reben un premi!!!

Taller de Manualitats: Fem petardos de Sant Joan!

En aquests dies la residència, s'està preparant per a la gran festa que celebrarem per a la Revetlla de Sant Joan la propera setmana. Hem aprofitat per fer motius decoratius, un d'ells són aquests petards tan monos que han fet els nostres residents. El millor és que no tenen pòlvora així que no haurem d'esperar a que esclatin i es destrossin!

ESTEM DE TORNADA!!

 Hola!! Estem de tornada per aquest canal comunicatiu. Recordar que tenim el compte d'Instagram operatiu però no per això deixarem d'actualitzar el BLOG.  Ús pengem un popurri d'activitats que fem diàriament al centre perquè tot i la Pandèmia no hem deixat mai de fer feina. Ens em adaptat i ara estem sectoritzats per plantes.  Seguim fent activitats d'estimulació cognitiva, de Montessori, Reminiscència, El Bingo, Cinema entre d'altres.