Passa al contingut principal

OLIMPÍADES FICUS - DIA 1

Aquesta setmana estem celebrant Les Olimpíades 2017 de Ficus. 

Cada dia fem dues o tres proves, en què els residents van acumulant el màxim de punts possibles, a més de passar una estona molt amena i divertida. 

El dilluns vam començar la setmana fent la primera activitat: Memòria esportiva. En aquesta primera prova els residents havien d'encertar a partir d'unes fotografies alguns esportistes tant actuals com més antics. La Júlia Rel va ser qui es va emportar la major puntuació amb un total de 39 punts!!

Per la tarda vam seguir amb les olimpíades. En aquest cas la prova consistia amb l'esport de fútbol. Vam adaptar una mica aquest esport, i els residents havien de llançar 3 penaltis intentant marcar els 3 gols! La Marina Lozano es va proclamar guanyadora aconseguint un total de 32 punts!!
Va ser un primer dia olímpic molt esportiu, on tant els residents com els treballadors vam gaudir d'un dia realment divertit!!!!

PD. La mascota olímpica de Ficus ja té nom, el "Fiquito".

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

BINGO

El Bingo és una de les activitats d'oci estrella de la residència. Aquesta activitat aporta diversos beneficis pels nostres residents. Promou habilitats cognitives i la coordinació ocular, augmenta la memòria, ajuda a la malaltia d'Alzheimer i Demencia, ja que promou la memòria i la concentració. En general el Bingo ajuda a les persones a activar el seu estat anímic de felicitat i promou la relaxació, aixícom la prevenció de l'estrès i la depressió. Jugar al bingo brinda els millors beneficis per promoure la salut mental i millorar les habilitats de memòria.  I sobre tot ens ho passem súper bé i els guanyadors reben un premi!!!

Taller de Manualitats: Fem petardos de Sant Joan!

En aquests dies la residència, s'està preparant per a la gran festa que celebrarem per a la Revetlla de Sant Joan la propera setmana. Hem aprofitat per fer motius decoratius, un d'ells són aquests petards tan monos que han fet els nostres residents. El millor és que no tenen pòlvora així que no haurem d'esperar a que esclatin i es destrossin!

ESTEM DE TORNADA!!

 Hola!! Estem de tornada per aquest canal comunicatiu. Recordar que tenim el compte d'Instagram operatiu però no per això deixarem d'actualitzar el BLOG.  Ús pengem un popurri d'activitats que fem diàriament al centre perquè tot i la Pandèmia no hem deixat mai de fer feina. Ens em adaptat i ara estem sectoritzats per plantes.  Seguim fent activitats d'estimulació cognitiva, de Montessori, Reminiscència, El Bingo, Cinema entre d'altres.